A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ»
Дергачівської міської ради Харківської області

Звернення громадян

Графік прийому громадян

адміністрацією КЗ "Русько-Лозівський ліцей"

Дергачівської районної ради Харківської області

на 2023/2024 навчальний рік

 

Адреса для письмових звернень громадян:

62300 Харківська обл., Дергачівський район, с. Руська Лозова, вул. Матюшенка, 74

Код:

057 (63)

Телефон для довідок за зверненнями громадян:

46-266

E-mail:

 

 ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

№ п/п

Посада керівника, його заступників з відповідних питань

Прізвище, ім’я, по батькові

Дні та години прийому

Місце прийому (адреса), контактний телефон

  1.  

Директор

Танцюра

Марина Михайлівна

Щосереди         з 10.00 до 12.00

щоп’ятниці      з 14.00 до 16.00

КЗ «Русько-Лозівський ліцей», (05763) 46-266

  1.  

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Коробкіна

Ірина Анатоліївна

Щопонеділка   з 12.00 до 14.00 

щочетверга      з 08.00 до 10.00

КЗ «Русько-Лозівський ліцей», (05763) 46-266

  1.  

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Зимоніна Ольга Маратівна

Щопонеділка   з 10.00 до 12.00

щосереди          з 12.00 до 14.00

КЗ «Русько-Лозівський ліцей», (05763) 46-266

Інші працівники КЗ «Русько-Лозівський ліцей» Дергачівської районної ради Харківської області приймають відвідувачів щоденно.

 

Звернення громадян

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Управління освіти, культури, молоді та спорту  Дергачівської міської ради  Харківської області

62300, Харківська область,  Дергачівський район,  м. Дергачі вул. Cумський шлях 6

Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України  “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Як дізнатися про наслідки розгляду звернення, надісланого на адресу відділу освіти?

Телефон для довідок за зверненнями громадян : (263)3-01-47

Як потрапити на особистий прийом до адміністрації відділу освіти ?

Начальник управління освіти, культури і туризму: Балюк Вікторія Василівна

Дні прийому:

Перший, третій вівторок – 14.00-16.00

Друга, четверта п’ятниця – 10.00-14.00

 

 Який порядок розгляду звернень громадян?    

Відповідно до ст. 40 Конституції України,  усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Статтею 19 Закону України „Про звернення громадян” визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу. Таким підрозділом у Секретаріаті Кабінету Міністрів України є Управління роботи із зверненнями громадян.

 В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. 

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

Зразок оформлення письмового звернення громадян  (викачати документ)

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора