A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ»
Дергачівської міської ради Харківської області

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ КЗ "РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" ПІД ЧАС ОНЛАЙН ЗАНЯТЬ

І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище

·        Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя повинні мати своє постійне місце.
·        Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на їх пошук.
·        Слідкуй за зовнішнім виглядом, він також має значення.
·        Візьми собі за правило щовечора прибирати робоче місце і готувати приладдя на завтра.

ІІ.Самоорганізація навчання

·  Робочий день починай відповідно до розкладу уроків.
.  Приєднуйся до уроків вчасно.
.  На аватарці повинно бути фото учня.
.  Нік в додатках Viber, Zoom та Classroom - це прізвище та ім'я учня.
·  Зверни увагу: дистанційне навчання здійснюється у двох режимах –  синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб -середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
·        Пам’ятай:  у синхронному режимі всі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника. 
·        В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час, дотримуючись  терміну здачі роботи.
·         Роботи  приймаються до  часу, обумовленого вчителем.
.  Вмикай камеру.
.  Коли вчитель пояснює,  мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони.
.  Беремо участь в діяльності уроку.
.  В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку, дотримуватись культури спілкування.

ІІІ. Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу

·        Пам’ятай про академічну доброчесність.
·        Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
·        Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання  завдань на перевірку вчителю.
·        При виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора