A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ»
Дергачівської міської ради Харківської області

Учнівський колектив

Шкільне самоврядування

Президент шкільного осередку “Веселка”

Крячко Вікторія

 

Сім кольорів у ВЕСЕЛКИ,

Сім шляхів у нас.

Ми вас не залишимо

У найважчий час.

 

 

x9b4ZDYTUkQ

Тісна взаємодія громадських дитячих та молодіжних організацій із загальноосвітніми навчальними закладами необхідна не лише для розвитку дитячого та молодіжного руху в Україні. Цей процес взаємовигідний, оскільки сучасна школа із освітньовиховного поступово перетворюється на освітній заклад. Створення на базі школи учнівських організацій та об'єднань є об'єктивною потребою сьогодення, запорукою ефективного функціонування учнівського самоврядування, формування в учнів громадянських, організаторських та лідерських якостей.

Нині найперспективнішими видаються дві моделі взаємодії громадських дитячих та молодіжних організацій і загальноосвітньої школи:

  • 1. Рівноправне партнерство на основі домовленостей, угод. Взаємодія рівних виховних суб'єктів може реалізовуватись у різноманітних формах, насамперед на основі виконання спільних програм (освітніх, соціальних, культурологічних, природоохоронних тощо). При цьому школа добровільно вибирає партнера в особі громадської організації на засадах демократизації і гуманізації освітнього процесу. Позитивний вплив такої взаємодії на соціально-виховну систему школи визначається динамізмом, демократизмом, автономністю дитячих та молодіжних громадських організацій, їх чітко вираженою специфікою, а також можливістю школи мати кількох партнерів, не "прив'язуючись" до однієї організації, керуючись принципом доцільності. 
  • 2. Взаємодія освітнього закладу і дитячої чи молодіжної громадської структури як суб'єктів соціально-виховної системи школи на засадах демократизму, громадськості, самоуправління. У сучасній школі поширена практика створення і функціонування різноманітних учнівських громадських структур: органи учнівського самоуправління, профільні самодіяльні об'єднання, тимчасові об'єднання для підготовки і проведення суспільно корисних заходів та ін. Найперспективнішим виглядає функціонування в загальноосвітніх закладах самобутніх учнівських громадських організацій (зі статутом, програмами діяльності, фіксованим членством тощо) як органічної складової соціально-виховної роботи школи. Роль і місце такої організації в школі, її авторитет серед учнів, педагогів, батьків - важливі показники ефективності і результативності виховної системи загальноосвітнього закладу. Створення учнівської організації у школі є основою міжвікового конструктивного спілкування, соціальної адаптації, творчого розвитку учнів. Як правило, ініціюють створення учнівських організацій у школах дорослі - вчителі, соціальні педагоги, керівники, рідше - самі учні, їхні батьки. Педагоги-ініціатори добровільно стають кураторами, керівниками, лідерами дитячих об'єднань, їх активними учасниками. Саме ця група педагогів і дитячий актив, об'єднані в добровільні співтовариства, часто є генераторами нових ідей, реалізація яких може стати початковим етапом оформлення виховної системи або імпульсом до її розвитку.

Шкільний осередок «Веселка» створений на добровільних засадах самодіяльним об’єднанням дітей. Осередок у своїй роботі керується  Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, законів України «Про об’єднання громадян», «Про молодіжні та дитячі громадські організації»,Всесвітньою декларацією прав дитини, Законами України «Про освіту», «Про громадські організації та об’єднання», Статутом школи, Статутом Дергачівської районної громадської молодіжної організації «Нове покоління Дергачівщини» та Статутом.  Шкільний осередок «Веселка» заснований 9 вересня 2003 року на загально шкільних зборах представників 8-11 класів. Символами  є прапор, герб, і гімн школи.  Члени шкільного осередку «Веселка» підтримують дружні стосунки та співпрацюють з педагогами, батьками, іншими дитячими організаціями на принципах взаємоповаги, толерантності та незалежності.

У своїй діяльності «Веселка» керується принципами: добровільності; доброти та дружби; гуманізму; єдності слова і діла; творчої активності та ініціативи; честі та совісті.

Завдання і діяльність організації спрямовані на:

  • об’єднання дітей з метою проведення різних заходів, спрямованих на добрі та корисні справи;
  • виховання любові до Вітчизни;
  • виховання віри в себе, в свої сили;
  • виховання дітей у дусі поваги до старших, турботи про молодших;
  • прагнення жити в мирі й дружбі з дітьми інших народів;
  • дбайливе ставлення до природи;
  • знайомство з історичним минулим України, традиціями свого народу;
  • прищеплення любові до праці.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора