A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «РУСЬКО-ЛОЗІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ»
Дергачівської міської ради

«Дистанційне навчання: інструменти організації ефективної та цікавої роботи»

Дата: 30.03.2023 18:46
Кількість переглядів: 32

В нових умовах організації освітнього процесу учитель сучасної школи покликаний експериментувати: здійснювати творчий пошук оригінальних, нестандартних підходів до вирішення різноманітних педагогічних завдань. Продуктом творчого пошуку вчителів можуть бути нові технології навчання. До таких технологій відносять інформаційно-комунікаційні технології, зокрема технології дистанційного навчання.
30 березня 2023 року в КЗ «Русько-Лозівський ліцей» в дистанційному режимі на онлайн-платформі ZOOM відбулася нарада вчителів ліцею за темою «Дистанційне навчання: інструменти організації ефективної та цікавої роботи». Основні питання, які розглядалися, були зосереджені на якості проведення онлайн-уроків. Детально проаналізована довідка про результати вивчення фахівцями управління ДСЯО у Харківській області якості дистанційного навчання у ліцеї. Обговорено проблеми, які виникають під час навчання, та шляхи їх вирішення. Під час спілкування були надані методичні поради щодо особливостей методики оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання. Колеги ділилися своїм досвідом у проведенні цікавих уроків. Вчитель фізики Бочарнікова Н.М. презентувала використання інструменту порівняльних асоціацій для організації ефективної роботи на уроках способами заохочення та мотивації учнів до вивчення складного матеріалу. А також показала можливості використання віртуальної лабораторії PHET  на своїх уроках. Практичний психолог Подзолкова Т.Ю. доповіла про використання гнучких підходів до презентації навчального матеріалу, що забезпечить отримання інформації через різні засоби: усне пояснення вчителя, презентації з опорою на візуальне, аудіальне, кінестетичне сприйняття, колективне обговорення, відмінні завдання тощо. Мулікова М.Ю., вчитель математики, поділилася досвідом використання платформи «Classtime», яка є дуже зручним та актуальним ресурсом для організації роботи здобувачів освіти на будь-якому етапі уроку. Ця гнучка онлайн-платформа допомагає проводити онлайн-оцінювання знань і миттєво оцінити прогрес класу в живому часі  і кожного учня індивідуально.
Підсумком наради був висновок про формування цифрової та професійної компетентності педагогічних працівників щодо створення та використання інтерактивних онлайнових вправ та ігор у навчанні, інтерактивних плакатів, онлайн-інструментів у діяльності вчителя, персональних освітніх веб-ресурсів (сайтів/блогів).

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора